Wednesday, October 27, 2010

Mood Aku Hari Ni Adalah 'Hindustan'

Aku pun xtau kenapa aku 'bermood' hindustan hari ni. Habis semua lagu-lagu hindustan bermain-main dalam setiap sel otak aku ni. Tanpa henti tu. Adengan tarian hindustan Shahrukh Khan, Salman Khan, Amir Khan, Nasir Bilal Khan dengan Kajol, Aishwarya Rai, Preity Zinta, Rani Mukherji semua terbayang-bayang di depan cermin mata aku huhu. Adakah kerana pagi td apabila aku datang ke UKM aku ternampak segerombolan 'mamat dan minah' India sedang berjalan kaki? Mungkin tidak. Atau 'aunty' yang sedang menyapu sambil senyum kat aku bile aku nak naik lif? Mungkin juga tidak (Sory aunty jangan marah r  :p ). Atau mungkin kerana apabila aku sedang mencari fail dalam pendrive aku terjumpa koleksi gambar Aishwarya Rai. Confirm..... memang xsalah, ade satu gambar Aishwarya Rai yg 'memukau' aku. Tak caye? Ni gambar nye

-Mate yg sangat menawan-

Percaye kan hahaha. Papepun mood hindustan ni membuatkan aku terkenangkan zaman bebudak aku yg selalu tengok citer hindustan (membesar ngan citer hindustan). Setiap hari satu beb, x tinggal. Satu keluarga lepak depan tv selama 3 jam  :)  So, aku nak berkongsi video lagu Salman Khan ngan Rani Mukherji iaitu Har Dil Jo Pyar Karega. Layanzzzzzz...........





Teringat plak aku kat Ashraf Sinclair (xder kene mengena ngan aku) menari lagu ni sambil jd perempuan dalam macam-macam aznil, serius kelakar. Aku try cari vid tu xjumpe lak. Yg aku jumpe lagu ni versi org kelantan. Kalo korang nak tengok ni link dier : http://www.youtube.com/watch?v=sz525r2gXxg   Tp sebagai peringatan versi 'kelate' ni xsesuai tuk bebudak k. Nape? Payah nak cakap tu :p

2 comments:

  1. Dahsyat gak aweks-aweks K___n ni. Tengok vid clip dorang wat kan aku ternganga 10 min kerana sungguh ku xsangka ade gak bende-bende camni kat sane.

    ReplyDelete
  2. Aduh! sakit mato den ni.

    Tp sungguh kelakar lirik demo haha

    ReplyDelete