Friday, October 15, 2010

Gua sakit hati betul bila ada orang wat pasal ngan gua.



Gua memang tgh marah ngan hangin satu badan beb, dengan tutzzz ni.  Kalo r gua ni harimau gua da terkam n ratah-ratah je tutzzz ni. Time-time tengah gua nak wat kerja elok-elok die wat hal plak, memang mengada-ngada xingat. Sebelum ni masa gua wat 'fermentor' 1st time memang r gua gelabah + excited tapi tutzzz ni pun menyibuk excited gak. Sekarang wat bodo n wat xpaham je ngan gua, penat da gua ckp elok-elok, nak suruh gua berlutut, merayu, pujuk lu? blah la beb. Lu ingat lu bagus sangat, kalo xde gua lu sape beb, 'nothing' r. Ingat tu elok-elok... Da r minggu depan 'bos' gua nak suruh present result, pastu jd plak bende-bende cam ni, mau nyer xberbulu satu badan, geram betul. Lebih kurang cam ni r...



Kerana lu beb gua kena dtg  tempat kerja mlm-mlm ni, dah tgh panas ni, seram-seram pun ade gak. Td bile gua pergi tempat kerja gua, lu masih lagi nak cari pasal ngan gua. Lu apsal xpuas hati ngan gua? Gua betul-betul bengang beb, rase nak bagi penyepak, penampar, penerajang dan macam-macam lg pe- r nak bagi kat lu. Gua tgk lu kecik je beb. Xpe lu cari pasal ngan gua, minggu depan gua xkan layan lu beb, gua buat xtau jer ngan lu. Lu duduk jer r dalam peti sejuk tu, tengok berapa lame lu bleh tahan. Baru padan ngan muke lu...... Rase-rase nyer besok pun hasil nyer same, penat jer wat 'fermentor' ngan dtg kerja malam-malam ni. Gua rajin pun kene 'maki' nagn 'bos' gua, ape nak wat nasib seorang pekerja. dah r tu gua ingat nak pi merempit membawa hati ku yg luka ni  jap tuk hilangkan tension dalam kepala otak ni, Gua chow dulu der....



*Info: Tutzzz = bakteria gua     ;)  hehehe

2 comments:

  1. bole lak maki bakteria kn....bc dr awl dh agak da makhluk lu tu bakteria....hahahhahahah

    ReplyDelete
  2. haha, bdk mikrob mesti da bleh agak kan :p

    ReplyDelete