Saturday, September 18, 2010

Talent show yang 'terbaek' pernah aku tengok part 2




Ok smbg balik huhu. AGT (America's Got Talents) tuk season 5 mmg gempak, ramai yg buat persembahan yg 'wow' bak kata salah seorang juri AGT, Howie mandell. Howie ni juri paling latest yg menggantikan pelakon Baywatch dan Knght Rider (Kereta itam yg bercakap), David Hasselholf, setelah 4 season jadi juri AGT. Final untuk season 5 ini menampilkan 4 peserta yg paling hebat dan menarik, opsss.... terlupa lak, AGT menggunakan sistem undian penonton. Peserta peringkat saringan sahaja akan dipilih oleh juri. Kembali kepada 4 finalis, iaitu Michael Grimm- penyanyi, Prince Poppycock- penyanyi soprano yg fancy, Fighting Gravity- persembahan menggunakan prop (cam rancangan jepun masquerade kat TV3) dan Jackie Evancho- penyanyi soprano10 thn. Favorite aku adalah Jackie Evancho, gadis ni baru berusia 10 thn tapi suara gadis kecik ni mmg meremangkan bulu roma aku, dashyat siot. Aku ingat budak ni leh menang tapi Michael Grimm yg menang siap pecah rekod undian final untuk AGT lg. Bg aku antara keempat-empat peserta final ni, Fighting Gravity paling xlayak. Persembahan group ni kurang menyengat cuma org amerika xpernah tengok aksi cenggini. Kat jepun dorang buat ada yg lagi gempak. Ape-ape pun, tahniah buat Michael Grimm. Info selanjutnya di http://www.nbc.com/americas-got-talent/. 

No comments:

Post a Comment