Saturday, September 18, 2010

Talent show yang 'terbaek' aku pernah tengok

Kali ini aku nak citer pasal talent show dari U.S. iaitu America's Got Talent season 5. Naper nak citer pasal benda ni? Amerika punya show plak tu? Hahaha rileks, aku ni kire universal, bukan semua orang tu jahat dan ekstremis. Ok, berbalik kepada talent show ni, da 5 tahun aka 5 season show ini berlangsung. Aku start tengok show ni pun 2 tahun lepas kalau xsilap, ntv 7 ade tayang season 1. Yang aku tertarik sgt pasal show ni coz dorang xstraight pada nyanyian, ye apa-apa bakat pun boleh masuk, semua gender, kaum dan umur pun boleh masuk. Sebenarnya, show ni mengingatkan aku dengan rancangan TV3 dulu, Sinaran Pasport Kegemilangan. Aku mmg suka show yg jenis camni, macam-macam ada. Berbalik kepada AGT ni, season 5 baru je tamat pada 15 september 2010 baru-baru ini, Dan juaranya adalah seorang penyanyi yang bg aku suaranye serak-serak basah, tp sgt sedap didengar dan menyentuh hati pendengar-nya. Dia adalah Michael Grimm. Nanti aku smbg lg k, to be continue.......

No comments:

Post a Comment