Monday, December 6, 2010

Kuala Lumpur International Motorshow 2010 | KLIMS 2010


Semalam aku dan family aku buat r 'aktiviti keluarga' setelah sekian lama xde aktiviti keluarga la ni. Bapak aku paling suke bab kete2 ni, die paling bersemangat. Abang aku yg slalu bz pun berminat nak gi jugak. Aku on jer hahaha. Mak aku pun die nak cuti masak jd die pun ikut skali r. Maka kami (adik aku pun ikut) bergerak pada pukul 12 tgh hari hohohohoho. Seterusnya bermulalah perjalanan kami sekeluarga ;P   


6 December 2010

-Ni gamba Ferari yg diletak kat luar PWTC, Group Ferari menyertai Motorshow ini sebagai tanda sokongan-




- Tiket -

 - Family aku (- aku hahaha) -


Dekat pintu masuk hall 1.

 Perodua Concept Car : Bezza




 Perodua Alza : Infinite


 - Chevrolet Camaro, atau digelar sbg Bumblebee dlm Transformer -




 - Aweks Bumblebee yg 'seksa' -




Pertandingan reka cipta model Proton:


 - Tempat ke3 -


- Tempat ke2 -

- Tempat pertama -

 - Tempat ke4 -




Chevrolet Cruze





Nissan Nismo 370Z




Nissan March





Bumblebee yg da bertuka jd robot (besar giler)


 - Kalau leh gerak kan best ;)  -



- Gambar sport rim pun aku tangkap -


Commercial breaks hehehe....



 - Setelah puas mencuci mate, perjalan mesti diteruskan -


Hall 2:
- Lotus Elise -


- Ramai sungguh org kat tempat Proton -


Lotus Espirit





Proton Tuah (yg aku cari2 dlm motoshow ni)







Proton Jebat

- Aku dan Jebat yg sungguh ngam (dorang sengaja blurkan aku) -


Proton Lekir







Porton Kasturi


Proton Lekiu 


- Wat rally nyer -

akan bersambung di bahagian 2..........

No comments:

Post a Comment