Tuesday, December 21, 2010

Kerja Bermasalah Kalau Lari Dari Plan Asal....

Memang bermasalah apabila aku gatal2 menukar plan kerja aku yg sepatutnya aku lakukan besok. Niat di hati nak siap cepat kononnya, kan da  mengelabah td bila macam-macam masalah timbul......... Aku pun agak tergesa-gesa membuat kerja td, xnak check betul2. Xtau la ape result yg akan aku dapat besok, harap2 tiada masalah r.......... kalo x, parah beb, sia- sia kerja aku td sampai kul 6.30 ptg huhuhu. Mmg down la mood aku besok kalo tgk result cam 'hayam'


Pape pun aku harap kerja aku tu berjaya kerana aku ikhlas melakukannya hahahahahaha  :) ....lol. Ni r 1st time 'fermentor' yg aku selalu guna 'bocor'. Salah aku xcheck betul2 getah-getah kat mesin tu, banyak da putus n rosak. Orang yg menggunakan mesin tu sebelum aku mmg .............. xtau aku nak ckp ape. Hampeh!. Benda yg berlaku ni akan aku jadikan pengajaran supaya aku tidak mudah percaya pada orang yg menggunakan mesin  akan kembalikan mesin itu ke keadaan yg asal dan pada aku juga supaya sentiasa 'double check' sebelum menggunakan sesuatu barang huhuhuhuhu........ peace no war  :)  

      Ingat nak mendownload citer 4 Madu, tapi banyak plak komen negatif dari orang ramai. Customer always right kan? hahaha jd aku punpercaya r bulat2 n menukar niat aku kepada citer 'Wrestling'. Layan gusti sekali- sekala best gak hehehehehe.


* Harap-harap kerja aku td tu berbaloi-baloi..... pleaseee :(

No comments:

Post a Comment